Έχουμε πει και επίσημα στο δεύτερο μισό του Ιουλίου και ο ΠΑΟΚ αναζητεί ακόμα τον εκλεκτό για την κορυφή της επίθεσης. Μια θέση που τα τελευταία χρόνια έχει ταλαιπωρήσει αρκετά την ομάδα του Λουτσέσκου και τον ίδιο τον Λουτσέσκου. Ο φετινός σχεδιασμός έκανε λόγο για φορ διαφοράς, όμως ακόμα τίποτα. Εδώ εύλογα σκέφτεται κανείς ότι ο ΠΑΟΚ είχε ήδη ένα φορ διαφοράς και τον άφησε να φύγει. Ο Αλί Σαμάτα αποτελεί παρελθόν εδώ και περίπου ένα μήνα όμως ακόμη δεν έχει βρει ομάδα. Ο ΠΑΟΚ μπορεί απλά να του ζητήσει ένα συγγνώμη και είμαστε σίγουροι ότι το αγαπημένο παιδί της Τούμπας θα επιστρέψει χωρίς δεύτερη σκέψη για να ματώσει ξανά τα αντίπαλα δίχτυα.