Ναι αγαπητές φίλες και φίλοι, αυτό έκαναν στην ΕΛΑΣ. Έπιασαν έναν τυπά στη Μύκονο ο οποίος παρέλαβε ένα δέμα με 18 γραμμάρια χόρτο (σόρι, 18,5) και η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Νοτίου Αιγαίου έκανε σχετικό ποστ – ανακοίνωση, λογικά για να μην πιστεύουμε ότι κωλοβαράνε. Αυτό είναι το σχετικό ποστ: Πιστεύουμε ότι δε χρειάζεται να σας εξηγήσουμε το πόσο σουρεάλ είναι να καμαρώνεις που έκανες τέτοια μπάζα όταν μιλάμε για τη φάκινγκ Μύκονο. Οπότε, θα αφήσουμε τα σχόλια που έγιναν στο παραπάνω ποστ να μιλήσουν για εμάς: Ρε μήπως τώρα που έχουν αρχίσει να καταπιάνονται σοβαρά με τα social ποστάρουν και ragebait για μέγιστο engagement;