Το δικό τους ντου σε δημόσια υπηρεσία έκανε χτες το πρωί ένα ζευγάρι στη Βέροια. Πιο συγκεκριμένα, το ζευγάρι (ηλικίας 60 και 58 ετών) επισκέφθηκε τα γραφεία της ΔΥΠΑ ζητώντας ενημέρωση για το πότε θα πληρωθούν. Οι υπάλληλοι τους απάντησαν ότι η πληρωμή θα γίνει στις 9 Μαΐου. Όπως φάνηκε εκ των υστέρων, αυτό δεν ικανοποίησε ιδιαίτερα τους δύο μεσήλικες, οι οποίοι άρχισαν αμέσως τη φασαρία: Έβαλαν τις φωνές, έσπασαν αντικείμενα, έκαναν γενικώς ζημιές και έσπρωξαν και υπαλλήλους. Στο peak της φάσης, τα δύο άτομα φώναζαν και ότι «καλά τους έκανε ο άλλος που μπήκε στον ΕΦΚΑ και στο Πρωτοδικείο» – έχουμε άρα το πρώτο real life φόρο τιμής στον 89χρονο. Το πάρτι έφτασε στο τέλος του όταν έφτασε η Αστυνομία (η οποία είχε κληθεί από τους εργαζόμενους) και μπουζούριασε το ζευγάρι. Σήμερα αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα. Δύσκολη εβδομάδα για να είσαι δημόσια υπηρεσία, το δίχως άλλο.