Μια πολύ ειδική αποστολή έλαχε χτες το πρωί στους πυροσβέστες του Μετσόβου. Πιο συγκεκριμένα, το κτίριο που στεγάζεται το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Μετσόβου πήρε φωτιά από αναμμένο τζάκι, με αποτέλεσμα να πάθουν ζημιές τόσο το ταβάνι όσο και τα ηλεκτρολογικά του κτιρίου. Όπως καταλαβαίνετε, αυτή τη φορά οι πυροσβέστες δε χρειάστηκε να πάνε πουθενά για να κάνουν τη δουλειά τους. Δυστυχώς και παρότι έκαναν πρακτικά δουλειά από το σπίτι, δεν πέτυχαν το να υπάρξουν μηδενικές ζημιές. Στη συνέχεια, η μπάλα πηγαίνει στα (πιο) κεντρικά της Πυροσβεστικής από τα Γιάννενα, τα οποία έστειλαν κλιμάκιο για να διαπιστώσει τι ζημιές έχουν γίνει. Δε μπορείτε να πείτε, αυτή η φωτιά ήταν πολύ βολική.