Αν μη τι άλλο, το λένε εδώ και καιρό. Σήμερα το πρωί και την ίδια στιγμή που όλοι αναρωτιούνται αν ο πόλεμος ΗΠΑ – Ιράν όντως θα σταματήσει, o Κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι τέλος τα social media για τους under 15. Και για να το κάνει ακόμη χειρότερο για τα under 15χρονα, το έκανε μέσω βίντεο στα social όπου ενσωματώνει και το γνωστό «6-7» meme. Η απαγόρευση θα ξεκινήσει να ισχύει από το νέο έτος, οπότε ό,τι προλαβαίνετε ως τότε. Όπως είπε: «Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε κάτι δύσκολο αλλά απαραίτητο: να απαγορεύσουμε την πρόσβαση στα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών. Η Ελλάδα θα ανήκει στις πρώτες χώρες που θα πάρει μια τέτοια πρωτοβουλία. Tώρα είμαι σίγουρος ότι οι πολλοί μικρότεροι θα θυμώσετε μαζί μου, αν ήμουν στην ηλικία σας ίσως το ίδιο θα ένιωθα κι εγώ, αλλά ο ρόλος μας δεν είναι να είμαστε ευχάριστοι.» Εντωμεταξύ έθιξε μέχρι και το μοντέλο κέρδους των tech κολοσσών: «Ο στόχος μας δεν είναι να σας απομακρύνουμε από την τεχνολογία, όμως ο εθιστικός σχεδιασμός ορισμένων εφαρμογών, το μοντέλο κέρδους που βασίζεται στον χρόνο που περνάτε στο κινητό κάπου πρέπει να σταματήσει», σημείωσε μεταξύ άλλων, απευθυνόμενος στους ανηλίκους, για τους οποίους θεσπίζεται η εν λόγω ρύθμιση.» @kyriakosmitsotakis_ Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε κάτι δύσκολο αλλά απαραίτητο: να απαγορεύσουμε την πρόσβαση στα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών. ♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis Σε λίγο θα τους πει να κλείσουν τα social και να μπουν στην ΚΝΕ.