Beef με τους πολίτες για μια θέση πάρκινγκ φαίνεται ότι ξεκίνησε ο δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας (πρόσκειται στη ΝΔ) Γιάννης Τομπούλογλου. Μάλιστα, ο δήμαρχος με το θρυλικό επώνυμο κατάφερε να βγει στις ειδήσεις επειδή όχι μόνο έκλεισε με το αυτοκίνητό του τα αμάξια συμπολιτών του, αλλά πήγε να βγει κι από πάνω. Το ζήτημα γίνεται πιο πολύπλοκο γιατί μία από τις θέσεις που έκλεισε είναι μια (μάλλον άτυπη) θέση ΑμεΑ, στην οποία είχε παρκάρει ο κ. Βενετσιάνος που βγήκε να τα πει στην εκπομπή του ΣΚΑΪ. Φυσικά, περισσότερο κι από αυτό, το πρόβλημα είναι ότι όταν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων του ζήτησαν τον λόγο, ο Τομπούλογλου τους είπε «τομπούλογλου», κοινώς ότι αυτός είναι ο δήμαρχος. Όσο για το ΑμεΑ της υπόθεσης, επέμεινε ότι είναι αυτοσχέδιος ο ορισμός της ως τέτοιας και όχι επίσημος: