Οκ, δεν είναι και στα Κάτω Πατήσια (η Ιπποκράτειος Πολιτεία είναι στους πρόποδες της Πάρνηθας) αλλά το θέαμα είναι μάλλον εντυπωσιακό αγαπητές φίλες και φίλοι. Το τελευταίο διάστημα, μια αγέλη λύκων καταγράφηκε επανειλημμένα να έχει βγει τσάρκα στην Ιπποκράτειο Πολιτεία σε ώρες όπως 7 το πρωί, 7 το απόγευμα, αλλά και 2 το μεσημέρι (!). Όπως είπε μια κάτοικος μιλώντας στο Έθνος, αυτή καθαυτή η παρουσία του λύκου δεν τους ξάφνιασε διότι θυμούνται ότι ζουν κοντά στο δάσος και έχουν συνηθίσει να βλέπουν άγρια ζώα όπως ελάφια και αγριογούρουνα. Αυτό που θεωρούν ότι έχει ξεφύγει είναι η συχνότητα της εμφάνισης των λύκων, όπως και η τόλμη τους να εμφανίζονται με το πλήρες φως της ημέρας. Όπως είπε η Ράνια Λ. που είναι κάτοικος της περιοχής από το 2011: «Μένουμε 14 χρόνια στην Ιπποκράτειο Πολιτεία. Εννοείται πως ξέρουμε που βρισκόμαστε. Είμαστε κοντά στο δάσος και πάντα είχαμε συμφιλιωθεί με τα ζώα και τις δυσκολίες της ζωής εδώ. Έχουμε δει πολλές φορές και ελάφια και αγριογούρουνα και πολύ σπάνια λύκους, αλλά αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο μήνα είναι εκτός ελέγχου και πέρα από κάθε λογική. Οι λύκοι όλη μέρα κάνουν βόλτα έξω από το σπίτι μας. Και δεν είναι ένας και δύο. Είναι τουλάχιστον 7-8 ενήλικοι λύκοι που αναζητούν τροφή. Αλλες φορές κάθονται με τις ώρες μέσα στους κοντινούς θάμνους και παρατηρούν. Φοβόμαστε να βγούμε και στην αυλή. Με τον σύζυγο μου πολλές μέρες δυσκολευόμαστε να πάμε στην εργασία μας. Παρακολουθούμε τις κάμερες από τις δουλειές μας και είμαστε σε κατάσταση σοκ. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και φοβόμαστε για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας μας. Ανησυχούμε και για τους γείτονες καθώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν δεκάδες οικογένειες.» Δύσκολο να εξηγήσεις στους λύκους την έννοια του Κτηματολογίου, η αλήθεια είναι.