Η Μονακό πήρε διπλούρα στο ΣΕΦ και ο coach Σπανούλης πλήγωσε για ακόμη μια φορά την αγαπημένη του ομάδα. Μετά το περσινό διπλό και την περσινή κηδεία στο Final Four αυτή ήταν η τρίτη σερί νίκη της Μονακό του Σπανούλη απέναντι στον Ολυμπιακό του Μπαρτζώκα. Οι δύο άντρες (λένε ότι) διατηρούν άριστες σχέσεις ωστόσο χθες είχαν τη στιγμή τους. Με αφορμή του αλεό που ξεκίνησε έπειτα από τη μίνι σέντρα Στραζέλ και Ντόρσεϊ, οι προπονητές των δύο ομάδων μπήκαν και αυτοί στο κλίμα. Ο Σπανούλης είπε κάτι στον Ντόρσεϊ, ο Μπαρτζώκας του απαγόρευσε να μιλάει στον παίκτη του και ο Kill Bill του απάντησε “τράβα στον πάγκο σου“. Μετά το τέλος του αγώνα και οι δύο σχολίασαν για το σκηνικό “δεν τρέχει κάτι, προχωράμε“. Πείσανε;