Κάθε φορά μπορεί να γίνει κάτι καινούριο εκεί που λέμε ότι τα έχουμε δει όλα στα Εξάρχεια, αγάπητές φίλες και φίλοι. Αυτή τη φορά, αναφερόμαστε στην ομαδική παγίδευση και μπουζούριασμα δεκάδων θαμώνων μέσα στο μπαρ που έπιναν το ποτό τους. Το εν λόγω μαγαζί λέγεται Demo, βρίσκεται στην οδό Κωλέττη και τράβηξε την προσοχή της Αστυνομίας γύρω στις 4 τα ξημερώματα, όταν διμοιρία ΜΑΤ έφαγε πέσιμο στη συμβολή των οδών Τζαβέλα και Εμμ. Μπενάκη και ξανά λίγο αργότερα στη γωνία Κωλέττη και Μπενάκη. Κάθε έγκλημα χρειάζεται κάποιους ενόχους, οπότε δυνάμεις ΜΑΤ και ΟΠΚΕ κλείδωσαν δεκάδες (περίπου 80) άτομα μέσα στο μπαρ και τους άφησαν να περιμένουν (χωρίς εισαγγελέα). Τελικά, οι ίδιες δυνάμεις της ΕΛΑΣ άνοιξαν τις πόρτες κόβοντας τα λουκέτα με τροχό (!) γύρω στις 7:30 το πρωί για να συλλάβουν τους πρώτους, μια κατάσταση που ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 όταν έφτασε ο αρμόδιος εισαγγελέας. Τελικά, μπουζουριάστηκαν 114 άτομα. Δείτε φωτογραφίες και βίντεο: Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @faseismos_kai_frikes