Ένα ολόκληρο μπαρ συνέλαβε η ΕΛΑΣ στα Εξάρχεια το Σαββατόβραδο

Ένα ολόκληρο μπαρ συνέλαβε η ΕΛΑΣ στα Εξάρχεια το Σαββατόβραδο

Μήπως ζήλευαν οι ΜΑΤατζήδες που είχαν βάρδια;