Σε μια σχέτικα βαρετή για τα ελληνικά και όχι μόνο δεδομένα μεταγραφική περίοδο, ο Άρης είναι εδώ για να σώσει την κατάσταση. Οι κίτρινοι ανακοίνωσαν χθες τον Ρουμάνο μάγο (με Σανμαρτεάν vibes) Μορουτσάν και έφτασαν επίσημα τις έντεκα μεταγραφές για φέτος το καλοκαίρι. Αργότερα μάθαμε ότι ουσιαστικά έχει κλείσει και τον Καντεβέρε και πριν από λίγο έσκασε ως κλεισμένος και ο Σούντμπεργκ. Οπότε ουσιαστικά μιλάμε για 13 μεταγραφές μέχρι στιγμής. Η άφιξη του Σιάο στο μπάσκετ, φαίνεται πως ενεργοποίησε τον Θόδωρο Καρυπίδη ο οποίος δεν ήθελε το ποδόσφαιρο να μείνει πίσω στο hype και αποφάσισε να δείξει στον κολλητό του Αντετοκούνμπο πως γίνεται η δουλειά. Αν σκεφτεί κανείς ότι δεν έχουμε μπει ακόμα στον Αύγουστο, οι καλές μεταγραφές του Άρη είναι ακόμα μπροστά. Τελειώσατε.