Ούτε χιούμορ με τους ΖΝ δεν έχουμε κουράγιο να κάνουμε, αγαπητές φίλες και φίλοι. Παρότι δε θα λέγουμε ότι έχουμε υψηλές απαιτήσεις από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, θα πούμε ότι ελπίζαμε να μη πέφτουν τέτοιες βόμβες εν έτει 2025. Η αφορμή ήταν η αφήγηση ενός καλεσμένου για τις δυσκολίες της ζωής του αδερφού του, ο οποίος τραυματίστηκε σε τροχαίο εν ώρα εργασίας (ήταν διανομέας) επειδή κάποιος παραβίασε τη σήμανση. Όπως είπε, ο αδερφός του έχει 90% αναπηρία και βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης. Αμέσως αφού το είπε αυτό, η διαβόητη πλέον πανελίστρια Άρια Καλύβα πετάχτηκε για να πει ότι ο τραυματίας είναι «ζωντανός νεκρός». Παρότι ο αδερφός του ΑμΕΑ ατόμου άκουσε συγκαταβατικά τον χαρακτηρισμό αυτό την ώρα της εκπομπής, εμείς θεωρούμε ότι η παρέμβαση των Cool Crips αξίζει να διαβαστεί: 🅰️ Ποσοστό 90% (ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟ), έχουμε και οι δύο διαχειριστές αυτής της σελίδας, δηλαδή σύνολο 180 στα 200. Ένα υψηλό ποσοστό στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας– ή όπως λέει η @nikiteaa Νικητέα «ΚΤΕΟ των αναπήρων»– δεν είναι τίποτα το τραγικό. Τραγικό είναι να θεωρείς ότι ένας άνθρωπος που είναι ανάπηρος θα ήταν καλύτερα νεκρός, α αυτό είναι από άλλη εκπομπή. 🅱️ Ψύχραιμα θα το πω, ΤΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΝΕΚΡΟΣ ΡΕ;! Είναι δυνατόν να τα λέει αυτά άνθρωπος δημόσια και να μην ντρέπεται; Να μην έχει κυρώσεις από κάποιο όργανο που να εποπτεύει την τηλεόραση; Να εξηγηθώ: Η πεποίθηση ότι τα ανάπηρα άτομα ζούμε ζωές που δεν αξίζουν να υπάρχουν είναι όχι απλα μισαναπηρική και προσβλητική αλλά επικίνδυνη. Τόσο επικίνδυνη που ταυτίζεται με την ρητορική της ευγονικής που θέλει τους ανάπηρους ανθρώπους στειρωμένους, και καταστρατηγεί όλα τα εργαλεία που αποκλείουν και εξοντώνουν τον πληθυσμό των αναπήρων (ιδρύματα, αναγκαστικές αμβλώσεις, φαρμακευτική καθήλωση κλπ) Πέρα από την επίμαχη φράση, έχει ζουμί και το άλλο σχόλιο που έκαναν οι Cool Crips. Πόσα θέμα κοινωνικής ευαισθησίας χρησιμεύουν απλά σαν δικαιολογία για μια ρητορική υπέρ της αυστηροποίησης των ποινών, κάτι που είναι εξαιρετικά πολύ συζητήσιμο για αν όντως λειτουργεί αποτρεπτικά πέρα από το να ικανοποιεί το περί δικαίου αίσθημα των συγγενών και του κοινού; Αστερισκος* *Γιατί να κατευθύνεις χειριστικά την κουβέντα προς την αυστηροποίηση των ποινών, και να φανείς εσύ υπέρμαχος του νόμου και της τάξης για να λαϊκίζεις για το κοινό σου; Πόση εκμετάλλευση χωράει σε μια απογευματινή ζώνη τηλεοπτικού χρόνου; Μπόλικη. Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cool Crips (@cool_crips) Αν το σκεφτεί κανείς διαχρονικά, θα μπορούσε να στηθεί μια ολόκληρη εκπομπή που να ασχολείται μόνο με την εκπομπή της Στεφανίδου.