Ένα ACAB περιστατικό συνέβη τον Οκτώβρη που μας πέρασε σε μια παμπ στο Westfield της Μασαχουσέτης, όταν η αστυνομία μπήκε στην Shenanigans Pub για να εκκενώσει την παμπ από τους θορυβώδεις θαμώνες οι οποίοι ήταν πολύ περισσότεροι απ’ όσους μπορούσε να υποστηρίξει ο χώρος. Εκείνη τη στιγμή, ο DJ Boogy ο οποίος βρισκόταν στα decks, πήρε μια απόφαση η οποία καταγγέλθηκε από την αστυνομία στις δικαστικές αρχές. Ο 25χρονος DJ Boogy, aka Kashawn Harris, άρχισε να παίζει το FUCK THA POLICE των NWΑ όταν η αστυνομία προσπαθούσε να εκκενώσει την πάμπ Ο DJ Boogy μάλλον εκνευρίστηκε αρκετά με την εισβολή της αστυνομίας μιας και του χαλούσαν τη φάση, οπότε όσο η αστυνομικοί προσπαθούσαν να κλείσουν τη μουσική και να αδειάσουν την παμπ, ο DJ Boogy αποφάσισε να παίξει το Fuck tha Police των ΝWA. Σύμφωνα με την αναφορά της αστυνομίας στην παμπ υπήρχαν 350 άτομα, ενώ ο χώρος μπορεί να υποστηρίξει 160 άτομα το μέγιστο. Μια αστυνομικός παρατήρησε την κίνηση του DJ Boogy και του έκανε μηνυτήριο αναφορά για “disorderly conduct” (οπότε ας πούμε για τεντιμποϊσμό για να συνεννοούμαστε). Η αστυνομικός Χουανίτα Μεχίγιας δήλωσε στην αναφορά της: Πιστεύω ότι ο συνδυασμός του αλκοόλ, του υπερβολικού κόσμου στο μπαρ αλλά και του τραγουδιού που επέλεξε να παίξει ο DJ εκείνη τη στιγμή, ήταν μια επιτηδευμένη πράξη για να πυροδοτήσει το πλήθος το οποίο επέδειξε μια απερίσκεπτη απροσεξία για τη δημόσια ασφάλεια Αφού έπαιξε για λίγο ο ύμνος το τραγούδι, η Μεχίγια κοίταξε βαθειά στα μάτια τον DJ και ο DJ έκοψε το τραγούδι στη μέση και το πάρτι τελείωσε απότωμα. Ο Harris δήλωσε ότι είχε βάλει ήδη σε cue το τραγούδι και ότι ο χώρος μπροστά από το DJ booth είχε ήδη εκκενωθεί εκείνη τη στιγμή, ενώ διαβεβαίωσε ότι δεν έβαλε το τραγούδι για να εξεγείρει τους θαμώνες. Αγαπητέ φίλε DJ Boogy, την επόμενη φορά βάλε αυτό να κάνεις τη δουλειά σου και να μην καταλάβουν και τίποτα οι σερίφηδες.