Πέρασε ένας μήνας (και δυό μέρες) από τότε που ο Δημήτρης Χατζηχρήστος έφυγε από τη ζωή και βύθισε στο πένθος ολόκληρο το οπαδικό κίνημα. Ο φυσικός ηγέτης της Original 21 ήταν και παραμένει μια ιδιαίτερη αγαπητή φιγουρά στην οικογένεια της ΑΕΚ. Έτσι η ομάδα απόφασισε να τιμήσει τη μνήμη του δίνοντας το όνομα του στη θύρα 40 της Opap Arena, εκεί που ο ίδιος έδινε το παρόν σε όσα παιχνίδι της ΑΕΚ του επέτρεπαν οι δυνάμεις του. Η τελετή θα γίνει αύριο (12/7) έξω από τη Θύρα 40, η οποία από δω και πέρα θα λέγεται “Δημήτρος Χατζηχρήστος“.