Ο ΠΑΟΚ κέρδισε τον Άρη με 88-77 και διπλασίασε τις φετινές του νίκες απέναντι στον συμπολίτη και έβαψε ασπρόμαυρη τη Θεσσαλονίκη. Το Παλατάκι προφανώς γέμισε και είχε την τύχη να απολαύσει ένα μεγάλο παιχνίδι από τον Πάτρικ Μπέβερλι. Ο Αμερικάνος έκανε ματσάρα με 16 πόντους και 8 ριμπάουντ και ήταν ο MVP του ΠΑΟΚ στο ντέρμπι. Στο τέλος του ματς παίκτες και κερκίδα πανηγύρισαν τη νίκη όπως της αρμόζει, με τον Πάτρικ Μπέβερλι να είναι MVP και εκεί. Σε κάποια φάση ο μπρο αποφάσισε να το ζήσει όπως ήθελε, βούτηξε μέσα στην κερκίδα και πλέον μπορεί να ονομάζεται Πάτρικ 4 Μπέβερλι.