Το ματς με τον ΠΑΟΚ για την τελευταία αγωνιστική των playoff, θα είναι το τελευταίο του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο, μέχρι τον Μάιο του 2027 να μπει στο νέο του γήπεδο. Την επόμενη σεζόν, οι πράσινοι θα παίζουν στο ΟΑΚΑ, ένα γήπεδο που ήδη φιλοξενεί τα ευρωπαικά τους παιχνίδια. Όλα καλά μέχρι εδώ; Ναι θα έλεγε κανείς, αν δεν εμφανιζόταν ο Ολυμπιακός με το αίτημα να χρησιμοποιήσει και αυτός το ΟΑΚΑ του χρόνου, προκειμένου να ανακαινίσει και να μεγαλώσει το Καραϊσκάκης. Αν καταλαβαίνουμε καλά, η σύμβαση του Παναθηναϊκού του δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί μόνο εκείνος το ΟΑΚΑ, οπότε έριξε πακέτο στο ενδεχόμενο να συνυπάρξει με τον αιώνιο αντίπαλο την επόμενη σεζόν. Ο Ολυμπιακός προφανώς δεν είναι ικανοποιημένος με αυτή την εξέλιξη Κάτι μας λέει ότι αυτό το σίριαλ θα έχει ακόμα μπόλικα επεισόδια, οπότε stay tuned.