Η εθνική κατάφερε να κερδίσει την Ισπανία έπειτα από 12 χρόνια ανελέητης φάπας, την πέταξε εκτός συνέχειας Eurobasket και έστρωσε έναν βατό δρόμο μέχρι τα ημιτελικά. Το μετάλλιο είναι ακόμα μακριά, αλλά ποιος θα μας εμποδίζει να ονειρευόμαστε φιλαράκια μου; Ο πρώτος που θα προσπαθήσει είναι σίγουρα το Ισραήλ, σε ένα ματς με αρκετές ιδιαιτερότητες είναι η αλήθεια. Όπως παραδέχτηκε και ο Μιχάλης Κακιούζης. Μιλώντας στην εκπομπή “Playmakers” ο αρχηγός της πιο επιτυχημένης εθνικής ever μίλησε για το παιχνίδι της Κυριακής λέγοντας το προφανές: «Πάμε στο επόμενο παιχνίδι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό και θα το πω, γιατί είναι κάτι που πιστεύω εγώ. Δεν είναι μόνο αθλητικό το παιχνίδι με το Ισραήλ. Άποψη δική μου είναι, ο καθένας μπορεί να έχει τη δική του άποψη, αλλά εγώ το βλέπω τελείως διαφορετικά. Μας δίνει μια ευκαιρία να απαντήσουμε σε πάρα πολλά πράγματα». Η αλήθεια είναι ότι δεν βγάζει το παραμικρό νόημα το Ισραήλ να συμμετέχει στην διοργάνωση, την ώρα που ευθύνεται για όλα όσα απίστευτα τραγικά συμβαίνουν στη Γάζα, αλλά αφού συμμετέχει ας το στείλουμε σπίτι του την Κυριακή. Για όλους τους λόγους του κόσμου.