Η εθνική τσίμπησε τριάρα χθες από το Σκωτιάκι σε ένα ματς που μέχρι να σκοράρει έβλεπε την αντίπάλο της να παίζει με έντεκα παίκτες πίσω από τη μπάλα. Μετά το 0-1 του Τσιμίκα, η ομάδα του Γιοβάνοβιτς σταμάτησε να ασχολείται με το ματς, έφαγε τρίμπαλο και ψιλό χαιρέτησε το Mundial. Μετά το τέλος του αγώνα ο coach είχε την ίδια απορία με όλους. Η συγκεκριμένη ήττα πόνεσε σίγουρα περισσότερο από εκείνη με Δανία, αφού ήρθε από μια πραγματικά κακή ομάδα, σε ένα ματς ζωής και θανάτου. Η εθνική έχει να παίξει ακόμα μερικά ματς και διεκδικήσει τις όποιες ελπίδες της για πρόκριση στο Mundial, όμως κακά τα ψέματα το μυαλό όλων είναι στο πως θα κατακτήσουμε το Euro του 2028.