Στην πρωτελευταία αγωνιστική της regular season, ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε στην Ισπανία από τη Βαλένθια, σε ένα ματς που ο Εργκίν Αταμάν έχασε το μυαλό του. Ο Τούρκος coach τσακώθηκε με τα αποδυτήρια των Ισπανών τα οποία, όπως ο ίδιος ομολόγησε, δεν τον έψησαν καθόλου. Θυμίζουμε: «Θέλω επίσης να προσθέσω ότι ήταν εξαιρετικός ο καιρός, η ατμόσφαιρα και η αρένα είναι πραγματικά φοβερή, η καλύτερη που έχω δει. Όμως θέλω να καλέσω τον νέο CEO της EuroLeague, που θέλει να τη συνδέσει με το NBA, να έρθει να δει τα αποδυτήρια των προπονητών, που ήταν σαν αποθήκη. Ήταν έλλειψη σεβασμού. Μπορεί να έρθει να το δει από κοντά. Ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα. Τον καλώ να έρθει και να ελέγξει αυτή την κατάσταση. Η εικόνα της EuroLeague είναι πολύ σημαντική. Και άλλοι φίλοι μου έχουν παραπονεθεί γι’ αυτό. Ας οδηγήσει 2-3 ώρες από τη Βαρκελώνη για να δει το συγκεκριμένο σκηνικό και να αλλάξει αυτή την κατάσταση. Οι προπονητές της Ευρωλίγκας δεν θα έπρεπε να προετοιμάζονται σε χώρο που είναι σαν αποθήκη. Καμιά φορά μερικές αλήθειες πονάνε». Η Βαλένθια πάντως δεν φαίνεται να συγκινήθηκε ιδιαίτερα από τα παράπονα Αταμάν και ενημέρωσε ότι δεν σκοπεύει να προβεί σε αλλαγές ενόψει των επερχόμενων ματς με τους πράσινους. Είναι πλέον σημαντικό ο coach να μην επηρεαστεί από τον ύπουλο πόλεμο των Ισπανών προκειμένου να οδηγήσει την ομάδα του σε τουλάχιστον ένα break.