Της κακομοίρας φαίνεται πως γίνεται στον ΠΑΟΚ αγαπητοί φίλες και φίλοι και όχι δεν λέμε για την υπόθεση Κωνσταντέλια. Το Game of Thrones που παίζεται ανάμεσα σε Ιβάν και Μυστακίδη φαίνεται ότι συνεχίζεται, παρά τη σκασιά με ελικόπτερο και γενιάδα Γκαντάλφ του Ιβάν πριν από μερικές εβδομάδες. Εμείς μπορεί να νομίζαμε ότι εκεί το σκηνικό έληξε, όμως οι τελευταίες εξελίξεις δείχουν ότι η μάχη για τον Iron Throne της Τούμπας καλά κρατεί. Χθες, μετά από μια συνδερίαση που κράτησε περίπου όσο η ζωή της Daenerys Targaryen, ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ έβγαλε μια ανακοίνωση η οποία μέσες άκρες έλεγε “εντάξει ας χτίσει ο Ιβάν τη νέα Τούμπα, αλλά να δούμε πόσα έχει στο λογαριασμό του“. Η ΠΑΕ μάλλον δεν ψήθηκε με αυτό το attitude και έβγαλε σήμερα οργισμένη ανακοίνωση τύπου “θα σέβεστε”. Τι λέτε να γίνει στο επόμενο επεισόδιο;