Πόσο πιο άνετα να νιώσει ένα άγριο γουρούνι με την ανθρώπινη παρουσία, αγαπητές φίλες και φίλοι; Το βίντεο που ανέβασε χτες (3/11) ο γνωστός ορειβάτης Φώτης Θεοχάρης είναι απολύτως ενδεικτικό: Είναι μέρα μεσημέρι και τα αγριογούρουνα προαυλίζονται ακριβώς δίπλα στα κτίρια του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής στο Χαϊδάρι. Εντωμεταξύ, καλά οι νοσηλευτές, οι γιατροί και οι λοιποί, αλλά φανταστείτε να είσαι ψυχικά ασθενής και να βλέπεις ξαφνικά μια μέρα αγριογούρουνα να σκάβουν για βολβούς έξω από το παράθυρό σου.