Μάλλον δυσκολεύεται να ξεπεράσει το φιάσκο ο Δημήτρης Μακαλιάς, αγαπητές φίλες και φίλοι. Αναφερόμαστε φυσικά στην παράσταση «Πες Το Ψέματα» με τους 17 άνδρες κωμικούς και τις 0 γυναίκες, η οποία φαίνεται ότι διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη μετά τις αντιδράσεις στα social και τα φαρμακερά σχόλια των γυναικών του κλάδου της κωμωδίας. Την υπόθεση 17Ψωλ*εςGate, όπως γράφαμε τότε (μας συγχωρείτε, για αυτοαναφορικό). Κάπου 10 μήνες μετά, ο 44χρονος ηθοποιός δείχνει να νιώθει ακόμη πικραμένος και σίγουρα όχι έτοιμος να το αφήσει να πέσει κάτω το πράγμα. Αυτό φαίνεται από την απάντηση που έδωσε στη σχετική ερώτηση που του έκανε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τις προάλλες, όταν βρέθηκε καλεσμένος της εκπομπής «Buongiorno» στο MEGA. Όπως είπε, πρόκειται για μια «μαύρη σελίδα» για το ελληνικό θέατρο. Η δήλωση που θα σηκώσει πολλά φρύδια όμως είναι ο παραλληλισμός που έκανε (ο οποίος υποδηλώνει ότι ακόμη δεν έχει καταλάβει τι έγινε). Όπως είπε (αναφέροντας κάποιες δηλώσεις του ξεβλαχευτή Κωστόπουλου), τις προάλλες έγινε κάποια εκπομπή στο OPEN που είχε 4 γυναίκες και «δεν άνοιξε ρουθούνι». Προφανώς, περίμενε να υπάρχει ισότητα στις αντιδράσεις: «Θεωρώ ότι είναι μια μαύρη σελίδα για το ελληνικό θέατρο, δεν έχω κάτι να προσθέσω. Και προχθές άκουγα τον Πέτρο Κωστόπουλο που έλεγε για μια εκπομπή στο OPEN με τέσσερις γυναίκες, δεν άνοιξε ρουθούνι για αυτό φαντάζομαι. Γενικότερα, είναι μια μαύρη σελίδα, θέλω να την αφήσω πίσω. Έχει περάσει και καιρός βέβαια, αλλά μου έδωσε ένα πολύ ωραίο, σπουδαίο μάθημα και έκανε πολύ κακό στην τέχνη και τον πολιτισμό». Επίσης με κάποιος κόψανε τα πολλά πολλά, αν κρίνουμε από αυτά που είπε στη συνέχεια. Βέβαια, τα λέει με έναν τρόπο λες και τον γκόσταραν σε ερωτικό επίπεδο: «Μου έδωσε μάθημα για τους ανθρώπους, σε προσωπικό επίπεδο. Με αυτούς τους ανθρώπους εγώ μιλούσα. Οπότε μου άφησε μια στεναχώρια, μια λύπη, μου άφησε ένα “να προσέχεις λίγο παραπάνω”, “να μην ανοίγεσαι παραπάνω”, “να μην εμπιστεύεσαι τόσο εύκολα”. Προσπαθήσαμε να μην έρθουμε σε μια ρήξη γιατί, την οποία δεν θέλαμε, γιατί αγαπάμε πάρα πολύ αυτό που κάνουμε. Και εμείς και οι γυναίκες που έγινε όλο αυτό. Και θέλαμε να γίνει με πολύ όμορφο τρόπο και με πολλή αγάπη, γιατί από εμάς έγινε με πολλή αγάπη.» Σε μια μερίδα των σχολίων επικρατεί ένας κάποιος σκεπτικισμός για τις δηλώσεις του, θα έλεγε κανείς: Όχι ότι δε βρίσκονται και υποστηρικτές του εκεί: Και κάτι ελαφρώς άσχετο, έτσι για τη φάση: