Δύσκολο Σαββατοκύριακο φαίνεται ότι πέρασε ο πιο εμβληματικός παλαιοημερολογίτης της χώρας, αγαπητές φίλες και φίλοι. Η συναυλία των Metallica στο ΟΑΚΑ μάζεψε δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) χιλιάδες κόσμου και σύμφωνα με τον πατέρα Κλεομένη δεν είναι καθόλου καλά νέα. «Γιατί;», ρωτάτε; Μα φυσικά, γιατί όλο αυτό είναι μια μεγάλη σατανιστική τελετή. Αν θέλετε τη γνώμη μας, ευτυχώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι στις μέρες μας που ακόμη πιστεύουν ότι μέταλ = σατανισμός, αλλιώς θα φαίνονταν όλα τελείως gentrified. Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη XARAGMA (@kefalas.kleomenis) Και όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, τα σχόλια ήταν αυτό που έπρεπε να είναι. Ξεκινώντας, φυσικά, με κάποιον που θυμήθηκε το beef με τους Megadeth: Μάλιστα, βρέθηκαν και τρου υποστηρικτές στα σχόλια: Και τρου και TRVE, αν μας ρωτάτε: