Δεν ξέρουμε αν ανήκετε ανάμεσα στα ψαγμένα εκείνα τυπάκια που είδαν αυτό του μικρό, διακριτικό, underground φιλμ που ονομάζεται Joker, αλλά αν το κάνατε τότε θα παρατηρήσατε μάλλον ότι ο Joaquin Phoenix ερμηνεύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο δείχνοντας μια παραπάνω αγάπη προς την ευγενή τέχνη του χορού. Πιο συγκεκριμένα, μετά την κομβική σκηνή κατά την οποία ο Arthur Fleck μακελεύει τρεις κάγκουρες χρηματιστές στο μετρό της Gotham, ο ήρωας της ταινίας σπεύδει σε μια δημόσια τουαλέτα και κάνει ό,τι κάνουμε όλοι μας μπαίνοντας σε μια δημόσια τουαλέτα. Αρχίζει έναν σαγηνευτικό, μεθυστικό, μελαγχολικό, θριαμβευτικό χορό ενδυνάμωσης και ορατότητας υπό τους ήχους του εξαιρετικού soundtrack της Hildur Gudnadottir. Κι έπειτα, βέβαια, δεν σταματάει να το κουνάει σχεδόν ποτέ ο άτιμος. Κι ενώ θαυμάσαμε τις χορευτικές ικανότητες του Phoenix, η αλήθεια είναι πως δεν είμαστε ειδικοί του χορού για να μπορούμε να κρίνουμε. Γι’ αυτό λοιπόν είπαμε να ακούσουμε την άποψη ενός ειδικού του χορού, δηλαδή της Gia Kourlas που γράφει χορο-κριτικές στους New York Times. Αυτές τις μέρες η Kourlas καταπιάστηκε με το Joker κι αποφάνθηκε ότι ο Joaquin Phoenix είναι όντως σπουδαίος χορευτής. Συγκεκριμένα, παρομοιάζει τον Fleck με rock stars σαν τον Jim Morrison, ενώ οι απλωτές κινήσεις των χεριών του λέει ότι θυμίζουν τον Brandon Lee στο The Crow. Σημειώνοντας πως ο χορός είναι ένας τρόπος διαφυγής για τον Arthur, η Kourlas αποθεώνει τον ηθοποιό για τον τρόπο που εξέφρασε συναισθήματα μέσα από τις χορευτικές του κινήσεις. Πράγματι, είναι καλός ο μαν, αλλά δεν είναι τόσο καλός: