Την σφουγγαρίστρα (εννοώντας ότι πάει θαρραλέα να κάνει τη βρώμικη δουλειά που δεν θέλει κανείς άλλος) αποφάσισε να κάνει ο Αχιλλέας Μπέος. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό NEO 103,3 FΜ, ο δήμαρχος Βόλου κάλεσε τον πρωθυπουργό να διαλύσει το αυτοσχέδιο μνημείο για τα Τέμπη στην πλατεία Συντάγματος γιατί του χαλάει την αισθητική. Εννοείται ότι πριν περάσει στο ψητό ο Μπέος έκανε έναν πρόλογο ότι όλοι έχουμε συγκινηθεί με τις μεγάλες τραγωδίες – μην τον πάρετε για κανέναν κάφρο. Όπως είπε: «Για όλες τις τραγωδίες που έγιναν στην Ελλάδα, σαν τη Marfin, το Mάτι, τη Μάνδρα και τελευταία τα Τέμπη, υπάρχει Έλληνας που δε έκλαψε; Που δεν στεναχωρήθηκε;» Φυσικά, αμέσως μετά έδωσε το ζουμί της τοποθέτησης. Εκεί, μεταξύ άλλων αποκαλεί τον πατέρα του Ντένις Ρούτσι «αυτός ο Αλβανός που είναι φίλος με τον Καρβέλα». Παρακάτω ολόκληρη η παράγραφος: «Με αφορμή μία οικογένεια φίλων που ήρθε από τις ΗΠΑ και πήγανε στην πλατεία Συντάγματος και στον Άγνωστο Στρατιώτη. Αυτό δεν τιμάμε εκεί; Από που κι ως που ρε βάλατε τα ονόματα των νεκρών εκεί; Ρε Μητσοτάκη, πάρε μία μπουλντόζα και μια καθαρίστρια και σβήστα από εκεί. Κακώς το επέτρεψε. Πολύ με ενοχλεί αυτή η εικόνα. Το μνημείο είναι στα Τέμπη. Να πάνε εκεί να κλάψουν και να στεναχωρηθούν οι συγγενείς. Κακώς επέτρεψε και σε αυτόν τον Αλβανό που είναι φίλος με τον Καρβέλα που βάφει τα νύχια του, και εχει την άλλη που τρέχει από πίσω του τη Ζωή. Ρούτσι τον λένε; Αυτή (η Κωνσταντοπούλου) εκμεταλλεύεται τον θρήνο, τη θλίψη και τον πόνο των ανθρώπων. Ως Έλληνας πολίτης δε δέχομαι να έρχονται εκατομμύρια τουρίστες και να βλέπουν αυτό το χάλι. Στεναχωρηθήκαμε, κλάψαμε, να τιμωρηθούν φυσικά οι υπεύθυνοι, γιατί υπάρχουν υπεύθυνοι.» Ναι ναι μας έπεισες.