Τι να συνέβη με αυτά τα παλικάρια και κατέληξαν να μηνύονται, αγαπητές φίλες και φίλοι; Σύμφωνα με σχετικές αναφορές στα ΜΜΕ, προχθές το βράδυ της Δευτέρας 6/4, άνδρες Υπηρεσίας Περιπολιών σκυλοβρίστηκαν μεταξύ τους στην περιοχή της Ακρόπολης. Το αποτέλεσμα ήταν να οδηγηθούν (από άλλους αστυνομικούς!!) στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ακρόπολης. Εκεί και μετά από εκατέρωθεν μηνύσεις σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος δύο αστυνομικών. Μεταξύ άλλων, αυτή περιλαμβάνει τα αδικήματα της εξύβρισης, της απειλής, της φθοράς ξένης ιδιοκτησίας και της ψευδούς καταμήνυσης. Το σκηνικό έχει και συνέχεια, μιας και ενημερώθηκε ο αρμόδιος Εισαγγελέας και ξεκίνησαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διενέργεια διοικητικής έρευνας. Επίσης, οι δύο τσέοι παρέδωσαν τα γκάνια τους, όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Τι σκατά να έγινε, ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ;