Η θρησκεία, θρησκεία και τα κλικς, κλικς, αγαπητές φίλες και φίλοι. Αναφερόμαστε φυσικά στο αγαπημένο μας Εκκλησία Online, το οποίο δεν άφησε τον θάνατο του Ozzy Osbourne να πάει χαμένο. Πιο συγκεκριμένα, έκανε χτες ένα (μάλλον γλυκό) άρθρο για τον άτυπο τελευταίο αποχαιρετισμό του Ozzy προς τους θαυμαστές του, o οποίος έγινε στην μεγάλη επετειακή συναυλία τους στις 5 Ιουλίου στο Μπέρμιγχαμ. Γιατί μπορεί ο frontman των Black Sabbath να ήταν για μια περίοδο ο ίσως γνωστότερος “σατανιστής” του πλανήτη (ο τύπος είχε κυριολεκτικά το παρατσούκλι «Πρίγκηπας του Σκότους») αλλά πρέπει να βγάλουμε και καμιά επίσκεψη στο site μας. Επίσης, ο Θεός θα τον συγχωρέσει, οπότε όλα καλά. Όπως λέει το άρθρο σε ένα σημείο: Καθισμένος σε έναν θρόνο και φανερά συγκινημένος, ο Όσμπορν είπε στο κοινό: «Δεν ξέρω τι να πω, ήμουν καθηλωμένος για περίπου έξι χρόνια. Δεν έχετε ιδέα πώς νιώθω – σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου». Επίσης μπορεί να μην τα ξέρουμε όλα, ενδέχεται να είχε πάει στο Άγιο Όρος κάποτε ο Ozzy.