Την πιο εντυπωσιακή αιτιολογία για άρση ασυλίας θα έχει να φλεξάρει ο βουλευτής του ΚΚΕ Βασίλης Μεταξάς. Ο βουλευτής του ΚΚΕ είδε να έρχεται στη Βουλή μια δικογραφία σε βάρος του από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Καρδίτσας, η οποία του χρεώνει ότι εν ώρα επεισοδιακής διαδήλωσης έφαγε την ασπίδα ενός ΜΑΤατζή. Η δικογραφία αφορά και άλλα στελέχη του ΚΚΕ, όπως ο Γιάννης Τσιούτρας, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και Γραμματέας της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας. Το περιστατικό συνέβη σε μια ομολογουμένως αξέχαστη διαδήλωση, δηλαδή στο μπλόκο των αγροτών στον κόμβο της Καρδίτσας στις 23 Ιανουαρίου του 2025. Για την ασπίδα δεν ξέρουμε όμως, τα ντοκουμέντα λένε ότι οι αστυνομικοί τσακώθηκαν μέχρι και μεταξύ τους, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω. Εντέλει η άρση ασυλίας υπερψηφίστηκε και μάλιστα με 183 υπέρ και 101 κατά. Όπως μπορεί να έχετε ήδη συμπεράνει από τα 183 κουκιά, η ΝΔ πήρε μαζί της και τα δεξιά παραπαίδια, όπως το ΝΙΚΗ, την Ελληνική Λύση και τους πρώην Σπαρτιάτες βουλευτές. Ο βουλευτής του ΚΚΕ τοποθετήθηκε για το ζήτημα, με ένα απόσπασμα της τοποθέτησης να παρατίθεται παρακάτω: «Η δικογραφία αναφέρει ότι οι αστυνομικές δυνάμεις δέχθηκαν επίθεση. Αλήθεια, επίθεση από ποιους; Από τους αγρότες και τις οικογένειές τους; Από λαϊκούς ανθρώπους, από αγρότες και αγρότισσες που είναι στο όριο της επιβίωσης εξαιτίας της απαράδεκτης πολιτικής των κυβερνήσεων, με βάση τις κατευθύνσεις της ΚΑΠ; Oλους αυτούς που απέναντι στο δίκαιο αίτημά τους να μπορούν να διαδηλώσουν είδαν παραταγμένους πάνοπλους αστυνομικούς και κλούβες των ΜΑΤ, που απάντησαν με χημικά και ξύλο; Όσοι ήμασταν εκεί, είδαμε εκατοντάδες βιοπαλαιστές αγρότες που με τους συλλόγους τους αποφάσισαν μια συμβολική κινητοποίηση στον Ε65. Μαζί τους είχαν τις οικογένειες τους, τις συζύγους που είναι μαζί τους στο χωράφι, τα παιδιά τους. Και τότε δέχθηκαν απρόκλητη δολοφονική επίθεση, από μεριάς των ΜΑΤ, με κλομπ, ασπίδες, χημικά, μια πραγματικά δολοφονική επίθεση.» Λέτε να είναι τέτοιο κομάντο και απλά να το κρύβει καλά;