“Αρρωστάκια οι οπαδοί μας, θα γέμιζαν οχτώ ΟΑΚΑ” είπε ο coach Αταμάν

“Αρρωστάκια οι οπαδοί μας, θα γέμιζαν οχτώ ΟΑΚΑ” είπε ο coach Αταμάν

Πήγαινε τους στο Final Four και τα υπόλοιπα άστα πάνω τους