Δυόμιση χρόνια μετά ήρθε η δικαίωση για δυο Βολιώτες δημοσιογράφους, αγαπητές φίλες και φίλοι. Οι Κατερίνα Τασσοπούλου και Δημήτρης Καρεκλίδης είχαν την τύχη να είναι μέρος ενός απίστευτου σόλο που είχε δώσει ο δήμαρχος Βόλου σε συνέντευξη τύπου το 2023 (δηλαδή κάποιες βδομάδες μετά τις πλημμύρες στη Θεσσαλία). Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο δημοσιογράφοι (αλλά και μερικοί ακόμη) άκουσαν όλα αυτά τα γαλλικά επειδή είχαν το θράσος να ρωτήσουν τον Μπέο για την ποιότητα του νερού (το οποίο προφανώς είχε ζητήματα για μήνες). Προφανώς ο μεγάλος (και πονηρός)ανήρ προσπάθησε να παρουσιάσει το ενδιαφέρον αυτό σαν επίθεση στον Βόλο και στον τουρισμό του. Μερικές από τις ατάκες του ήταν οι εξής: «Ρε σκουπίδια της δημοσιογραφίας, πατσαβούρες δημοσιογράφοι όσοι είστε τέτοιοι. Άπλυτοι, και τι, να μην πω…. Ρε Τασσοπούλου σε πειράζει το νερό που κόβεται 10-11 η ώρα, γιατί υπάρχει λόγος; Γιατί; Μήπως κάνεις μπάνιο; Μια φορά τον μήνα κάνεις μπάνιο. Τι σε νοιάζει εσένα μωρή;» Ο επόμενος υποθέτουμε ότι είναι ο Δ. Καρεκλίδης: «Και ο άλλος ο ξεφτίλας. Δεν ντρέπονται ρε, σε εμένα νομίζουν ότι κάνουν κακό; Εμένα με ξέρει όλη η Ελλάδα. Την πόλη τους ρε βλάπτουν.» Αλλά και μία κ. Τζανετουλάκου: «Βγήκε μια Τζανετουλάκου, λέει, και πήγε και έκανε μέτρηση απ’ τη βρύση της και είπε, λέει, απ’ τον βόθρο. Ότι το νερό έχει κωλοβακτηρίδια. Έτσι γίνοται οι μετρήσεις; Και το ανέβασε πάνω. Ρε δεν έχετε τίποτα άλλο να ασχοληθείτε; Δεν ντρέπεστε λίγο; Σε αυτή την πόλη ζείτε; Δεν ντρέπεστε ρε ξεφτιλισμένοι; Και λίγα σας λέω.» Τέλος, κάλεσε τους πολίτες να τους φτύσουν (!) : «Ντροπή σας ρε. Στο δρόμο που θα τους βλέπετε φτύνετε τους. Αλλά και να τους φτύνετε θα νομίζουν ότι ψιχαλίζει.» Σε περίπτωση που έχετε την περιέργεια να το δείτε, το βρίσκετε στο παρακάτω βίντεο μετά το 14:50 : Όπως και να΄χει, το Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου έκρινε ότι ο Μπέος θα πρέπει να τους αποζημιώσει για όλα αυτά. Όσον αφορά τους δύο δικαιωμένους, η Κατερίνα Τασσοπούλου σχολίασε ότι «Δώδεκα χρόνια συκοφαντίες, χυδαιότητες, ανελέητο κυνήγι. Αντέχω ακόμα 112…», ενώ ο Δημήτρης Καρεκλίδης μίλησε για «ακόμα μια ηθική δικαίωση». Καλοφάγωτα! Πηγή (1, 2)