“Αμα θέλουμε τους κερδίζουμε και οχτώ φορές” είπε ο Μοντέρο για Εφτάστερο

“Αμα θέλουμε τους κερδίζουμε και οχτώ φορές” είπε ο Μοντέρο για Εφτάστερο

Ο ΜΠΡΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟΥΣ LAKERS