Τι νομίζατε, ότι θα τη σκαπουλάρετε; Όχι αγαπητές φίλες και φίλοι, η ΕΛΑΣ έχει τα έχει προβλέψει όλα. Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του STAR, τους επόμενους μήνες οι γνωστοί έλεγχοι θα μπορούν πλέον να εξακριβώσουν το αν έχετε πιει drugs. Κοινώς, τα γνωστά μπλόκα θα κάνουν και αλκοτέστ και ναρκoτέστ, αν οι αστυνομικοί κρίνουν ότι μπορεί να έχει κάνει χρήση ο εκάστοτε οδηγός. Αυτή τη στιγμή δεν έχει εξακριβωθεί το ποιες ουσίες θα μπορούν να ανιχνεύσουν τα εν λόγω τεστ, όμως κάποιες που έχουν ακουστεί είναι η μορφίνη, η κοκαΐνη, η ινδική κάνναβη, οι αμφεταμίνες και οι μεθαμφεταμίνες. Όσον αφορά το timeline, σύμφωνα με τον υπεύθυνο επικοινωνίας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων ΒΑ Αττικής, Δημήτρη Αποστολόπουλο, τα ναρκoτέστ μπορεί να ξεκινήσουν κι από τον Σεπτέμβριο. Όπως φαίνεται από το ρεπορτάζ που θα δείτε παρακάτω, θα γίνεται με δείγμα σάλιου και θα μπορεί να “δει” μέχρι και 48 ώρες πριν: Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη starnews (@starchannelnews) Όπως μπορείτε να φανταστείτε, οι ουσίες που ακούστηκαν έχουν ήδη προκαλέσει εξαιρετικά σχόλια, όπως αυτά: