Πακέτο διαρκείας φαίνεται ότι έχουν φάει τα 47 άτομα που ταξίδεψαν στη Γαύδο για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για μαθητές και τους συνοδούς τους, με την πλειοψηφία να προέρχεται από το 1ο Δημοτικό Βούλας. Τα παιδιά βρέθηκαν στο ακριτικό νησί επειδή αυτό δεν έχει πλέον ούτε έναν μαθητή, και άρα ούτε και μαθητική παρέλαση. Όμως, οι κακοκαιρίες των επόμενων ημερών έκαναν την επιστροφή τους αδύνατη. Κι αυτό έχει να κάνει με τη φύση των συγκοινωνιών του νησιού, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βούλας Γιώργο Ντούτσουλη. Πιο συγκεκριμένα, το καράβι που κάνει το δρομολόγιο Σφακιά – Γαύδος είναι ανοιχτού τύπου, οπότε δε σηκώνει παραπάνω από 5 μποφόρ. Αυτό βέβαια δεν παρηγορεί τα παιδιά και τους γονείς τους, τα οποία έχουν αποκλειστεί στο νησί. Βέβαια, ο κ. Ντούτσουλης είπε ότι το κράτος φαίνεται να ασχολείται (θαύμα) με την περίπτωσή τους κι ότι αν δεν καταφέρουν να φύγουν σήμερα (30/3) με το πλοίο της γραμμής, το Πολεμικό Ναυτικό θα βάλει μια φρεγάτα να τους κάνει το φέρι. Όπως είπε: «Μέσα από τη δική μας δοκιμασία, η οποία προφανώς έχει ημερομηνία λήξεως, αποτυπώνεται με τον πιο γλαφυρό τρόπο η απομόνωση που βιώνουν αυτά τα νησιά.» Ο ίδιος σχολίασε βέβαια και κάτι ακόμη. Δηλαδή, ότι τα παιδιά «τα παιδιά περνούν τέλεια και δεν θέλουν να φύγουν». Φανταστείτε τώρα να αρχίσουν να γκρινιάζουν όταν θα είναι να φύγουν.