Γίνονται κι αυτά καμιά φορά, αγαπητές φίλες και φίλοι. Άνδρες της ΕΛΑΣ (ΟΠΚΕ, ΥΜΕΤ κλπ_ βρέθηκαν αντιμέτωποι με τους αγρότες που έκλεισαν ένα μέρος της Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών στο ύψος του Κιάτου και ας πούμε ότι το σκηνικό δεν τους πήγε και πολύ καλά, όσον αφορά το physical game. Κοινώς, εννοούμε ότι η συνάντηση των δύο γκρουπ κατέληξε σε πρώτη φάση μια αρκετά χαλαρή σώμα με σώμα οδομαχία, όπου ένας εκ των αγροτών φάνηκε να είναι κυριολεκτικά ασταμάτητος. Επίσης, να μη φοβάται ούτε τα γκλοπ ούτε τις ασπίδες. Εντέλει, η σύρραξη έληξε χωρίς δακρυγόνα και flashbang: Αφού δεν κράτησε κανέναν από αυτούς για αναμνηστικό, όλα καλά να λένε.