Από τον ουρανό ήρθε η ποινή σε έναν άνδρα που έκαιγε χόρτα στο Αγρίνιο, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ο εν λόγω κύριος έκαιγε χόρτα εν μέσω αντιπυρικής περιόδου, κατά τη διάρκεια της οποίας προφανώς απαγορεύεται να βάζεις DIY φωτιές. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τοπικό κλιμάκιο της Πυροσβεστικής ενημερώθηκε από το Κέντρο Επιχειρήσεων, το οποίο με τη σειρά του πληροφορήθηκε από την αρμόδια υπηρεσία στην Αθήνα ότι κάποιος κάνει κάτι ύποπτο στην περιοχή πίσω από το νοσοκομείο του Αγρινίου. Προφανώς, η εν λόγω υπηρεσία είναι αυτή που τρέχει την επιτήρηση μέσω drone. Άπαξ και εντοπίστηκε, ήταν θέμα χρόνου να τον εντοπίσουν οι πυροσβέστες του Αγρινίου και να του παραδώσουν και το σχετικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ. Σύμφωνα με το τοπικό μέσο που λέγεται Agriniosite (απίστευτο όνομα), είναι η πρώτη φορά που πέφτει πρόστιμο με τη χρήση τέτοιου μέσου (αν και σίγουρα δε θα είναι η τελευταία). Αν και μάλλον το πρωτοποριακό της υπόθεσης δεν παρηγορεί ιδιαίτερα τον φίλο που καμπανιάστηκε, εδώ που τα λέμε.