4 ηχηρές παραιτήσεις φαίνεται ότι φέρνουν οι νέες δικογραφίες της υπόθεσης ΟΠΕΚΕΠΕ, για τις οποίες γράφαμε προχτές. Αυτοί είναι ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστας Τσιάρας, ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο υφυπουργός Υγείας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος. Επίσης, λογικά μέσα στην επόμενη ώρα θα έχει παραιτηθεί και ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Σκρέκας. Μιλώντας χτες στον ΣΚΑΪ, ο Δ. Βαρτζόπουλος δήλωσε ότι έπεσε από τα σύννεφα: «Έχω επικοινωνήσει προσωπικά με τον ΟΠΕΚΕΠΕ και ως βουλευτής πάρα πολλές φορές. Δεν θυμάμαι τι ζήτησα. Εγώ και άλλοι βουλευτές εκλεγόμαστε σε αγροτικές περιοχές. Δεν υπάρχει αγρότης που να μην έχει πρόβλημα κάποια στιγμή στη ζωή του με τον ΟΠΕΚΕΠΕ, άρα λογικό είναι να ζητήσει από τον βουλευτή του κάποια υποστήριξη. Έπαιρνα λοιπόν συχνά στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ζητώντας διευκρινίσεις τι γίνεται με την τάδε υπόθεση. Εγώ παρενέβαινα ή ζητούσα να επιλυθεί ένα θέμα εκεί που πίστευα πραγματικά ότι αυτό είναι τουλάχιστον εύλογο. Είναι αυτονόητο ότι όλοι οι συνάδελφοι θα πρέπει να ζητήσουμε την άρση της ασυλίας μας, για να πάμε στα δικαστήρια όπου είμαι επίσης απολύτως βέβαιος για τον εαυτό μου, μην πω για όλους.» Υπενθυμίζουμε ότι οι δικογραφίες (που είναι πιθανόν να φέρουν και άρσεις ασυλίας) έχουν μόλις αρχίσει να δείχνουν τα δόντια τους. Κοινώς, αναφέρονται πολύ περισσότερα πρόσωπα από τη Νέα Δημοκρατία και περιέχουν αιτήματα άρσης ασυλίας για 11 εν ενεργεία βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Επίσης, περιλαμβάνουν την παραπομπή σε προανακριτική επιτροπή του πρώην Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και της τότε υφυπουργού Φωτεινής Αραμπατζή. Περισσότερα για το ζήτημα θα ακούσουμε στις 12:30 από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη. Λογ