24ωρο (για κάθε Σάββατο βράδυ) γίνεται το Μετρό της Αθήνας 25 χρόνια μετά τα εγκαίνια του

24ωρο (για κάθε Σάββατο βράδυ) γίνεται το Μετρό της Αθήνας 25 χρόνια μετά τα εγκαίνια του

ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ