Ο Σκηνοθέτης της τριλογίας του Batman, του Memento, του Prestige και του Inception διαλέγει τις αγαπημένες του ταινίες. Aπό το site της Criteron (πράγμα που ας πούμε πως δικαιολογεί και τις κολακείες προς την εταιρεία). Μετάφραση: Normo Gin, Judas Priestley
“Το γεγονός ότι η Criterion έχει κυκλοφορήσει αυτό το ελάχιστα γνωστό διαμαντάκι του Stephen Frears είναι τεκμήριο της βαθύτητας των αναζητήσεών τους για άγνωστα αριστουργήματα. Ελάχιστες ταινίες έχουν ποντάρει τόσα πολλά στην απλή απεικόνιση της δυναμικής που αναπτύσεται μεταξύ απελπισμένων ανθρώπων…”
“…εκτός ίσως από το κλασσικό έργο του Sidney Lumet.”
“Τι καλύτερο απ’ το ξεχωριστό πολεμικό όραμα του Malick για την επίδειξη των δυνατοτήτων ενός Blu-ray με προσεκτικό μάστερ; Η προβολή του προσεγγίζει την ποιότητα της αυθεντικής κόπιας και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς κάποιο ανώτερο φορμά να κυκλοφορεί σύντομα.”
“Ο πιό μοχθηρός και διασκεδαστικός Lang. Απαραίτητο ερευνητικό υλικό για όποιον επιχειρεί να γράψει έναν υπερ-κακό.”
“Οι ταινίες του Nic Roeg φημίζονται για τις δομικές καινοτομίες τους, αλλά είναι υπέροχο το να μπορείς να τις δεις και σε μορφή που επιδεικνύει και τη φωτογραφική τους αρτιότητα.”
«Λίγες ταινίες στάθηκε δυνατό να αποδώσουν στην ολότητα του το χάρισμα του David Bowie, το αντιπολεμικό δράμα του Nagisa Oshima ωστόσο φαίνεται κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του. O Tom Conti στον ρόλο του συνταγματάρχη Lawrence δεν έχει ξαναυπάρξει πιο επιδραστικός για τα συναισθήματα του κοινού.»
«Ένα εντυπωσιακό ντοκουμέντο για την κατάκτηση του μεγαλύτερου ανθρώπινου στόχου.»
«Ένα εκπληκτικό ντοκουμέντο για το πώς τα μεγαλύτερα από τα ανθρώπινα επιτεύγματα συνοδεύονται από ανησυχητικές επιπτώσεις. Τέχνη, και καθόλου προπαγάνδα. Συναίσθημα, και όχι διδακτισμοί. Δεν σου υπαγορεύει πώς να σκέφτεσαι, σε οδηγεί σε αυτά για τα οποία πρέπει να σκέφτεσαι. »
«Κανείς δε θα μπορούσε να βγάλει και πολλά πράγματα από την πιο αποτυχημένη ταινία του Orson Welles. Είναι όμως οι συγκινητικές αναλαμπές της μεγαλοφυίας αυτού του ανθρώπου που διατηρούνται ακόμα κι εδώ, και που θα έπρεπε να είναι ο λόγος για την αφοσίωση της Criterion στον κινηματογράφο.»
«Η τελευταία ταινία, είναι το αριστούργημα του von Stroheim που δεν υπάρχει στην ταινιοθήκη της Criterion. Παρ’ όλα αυτά, ελπίζουμε. »