Η επανακυκλοφορία των Crash Bandicoot για το PS4 με όνομα Crash Bandicoot N. Sane Trilogy μας γυρνάει πολλά χρόνια πριν. Το Crash, το οποίο μας έμαθε και το συγκεκριμένο αυτό είδος μαρσιποφόρων ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια που λιώσαμε στο (1ο) Playstation, μαζί με Tekken, Resident Evil, Metal Gear Solid και άλλα, αν και σαν franchise φαινόταν να έχει πεθάνει τελείως.
This is heartbreaking 😢 1 like = 1 prayer 🙏
Posted by UNILAD Gaming on Mittwoch, 5. Juli 2017
Τώρα που η remastered συλλογή με τα πρώτα 3 παιχνίδια βρίσκεται στα καταστήματα (και αρκετά πιο δύσκολη, απ’ό,τι διαβάζουμε) πάνω από 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου, μπορούμε να θυμηθούμε 10 trivia για μια από τις πιο κλασσικές platform σειρές:
Οι σχεδιαστές του παιχνιδιού εμπνευσμένοι από τον Ταζ, το διάβολο της Τασμανίας είχαν αποφασίσει ο χαρακτήρας της σειράς να είναι ένα μαρσιποφόρο. Μέχρι να ανακαλύψουν τα bandicoot σε έναν οδηγό με ζώα της Αυστραλίας, ο χαρακτήρας ονομαζόταν Willie the Wombat.
Παρότι υπάρχουν κάποιες σκηνές που ο Crash τρέχει προς την κάμερα, πρέπει να θυμόμαστε ότι τα παιχνίδια πλατφόρμας ήταν συνώνυμα των δυο διαστάσεων που βλέπεις από το πλάι τη δράση. Τα Crash Bandicoot καθιέρωσαν την κάμερα σε τρίτο πρόσωπο.
Ο Μπρένταν ο’Μπρίεν εναι ο άνθρωπος που έχει δώσει τη φωνή του στον ίδιο τον Crash. Έχει κάνει επίσης τη φωνή του Dr Neo Cortex, του Dr Nitrus Brio και άλλων όπως οι Koala Kong και Pinstripe Potoroo.
Η δημιουργός Naughty Dog θεώρησε πως οι παίχτες δε μπορούν να συνδεθούν με το χαρακτήρα αν δε δουν και το πρόσωπό του. Αυτός είναι και ο λόγος που κατέληξε ο Crash να καταδιώκεται από έναν τεράστιο βράχο.
Δεν ξέρουμε πόσοι θυμάστε πως ήταν η τεχνολογία το 1996, αλλά η Naughty Dog διάλεξε να μη βάλει λαιμό στο χαρακτήρα της για να κρατήσει πίξελ έτσι ώστε να βλέπετε με λεπτομέρεια τις εκφράσεις του. Επίσης τον έκανε πορτοκαλί για να ξεχωρίζει από το περιβάλλον! Δύσκολες εποχές.
Ο χαρακτηριστικός χορός που κάνει το μαρσιποφόρο όποτε τελειώνει μια πίστα προέκυψε από μια …περίεργη ιδέα που είχε το γιαπωνέζικο team για τη διαφήμιση του παιχνιδιού.
Δεν έχουν όλοι ένστικτο στα πάντα. Ο τότε CEO της Sony Κεν Κουταράγκι βοήθησε πολύ το Playstation να γίνει το brand που είναι αλλά τότε αντιπαθούσε το παιχνίδι και το χαρακτήρα του. Ήθελε μάλιστα να μην κυκλοφορήσει το παιχνίδι στο PS1 αλλά έχασε την αντίστοιχη ψηφοφορία και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Παρότι το παιχνίδι απευθύνεται σε κοινό μικρής ηλικίας, για την Tawna, την πρώτη φίλη του Crash οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από την γνωστή σεξοβόμβα. Νομίζουμε ότι φαίνεται:
Τελικά επικράτησε ο συντηρητισμός. Η μορφή της Tawna κρίθηκε υπερβολικά σέξι για τα τότε ήθη και αντικαταστάθηκε από την σαφώς πιο σεμνή – βαρετή μορφή της Coco Bandicoot. Tι να πεις.
Και μάλιστα όχι ένα μεμονωμένο μαρσιποφόρο, αλλά ένα ολόκληρο υποείδος της οικογένειας bandicoot. Oι επιστημόνες εκτιμώντας το πόσο φως έριξε ο Crash πάνω στα υποτιμημένα bandicoot, όταν εντόπισαν ένα μέχρι τότε άγνωστο υποείδος σε απολίθωμα, το ονόμασαν Crash Bandicoot.
Η ιπτάμενη μάσκα tiki με όνομα Aku Aku που βοηθά τον Crash σε κάθε παιχνίδι πήρε το όνομα της από ένα πολυνησιακό εστιατόριο κοντά στα σπίτια των developers, όπως έχει πει ο πρώτος εργαζόμενος της εταιρείας Dave Baggett. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τον ίδιο είχε χάλια φαγητό.