Ποιος θα έβγαζε το φίδι από την τρύπα εν όψει φρέσκιας δικογραφίας με ονόματα κυβερνητικών στελεχών και βουλευτών; Μα φυσικά ο Άδωνις Γεωργιάδης, δηλαδή ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να μας κάνει gaslighting και για τις περίφημες εξυπηρετήσεις (κατά κόσμον ρουσφέτια) που γίνονταν μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ. Όπως καταλαβαίνετε, ο μπρο βγήκε στην ΕΡΤ και προσπάθησε να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, ξεκινώντας ότι δεν ξέρουμε (ακόμη) τι ακριβώς λέει η δικογραφία: «Παιδιά, ψυχραιμία. Πώς φτάνουν στα αυτιά σας σενάρια; Αφού κανείς δεν ξέρει τι περιλαμβάνει αυτή η δικογραφία. Φτάνει ο φάκελος στη Βουλή. Οι ενδιαφερόμενοι πάνε, τον μελετούν και βλέπουν περί τίνος πρόκειται. Όταν το δω, πολύ ευχαρίστως θα σας πω αν το θεωρώ σοβαρό ή όχι. Άμα δεν το δω, τι να σας πω;» Ο Άδωνις συνέχισε λέγοντας ότι νταξ μωρέ, συνέχεια έρχονται δικογραφίες στη Βουλή να πούμε: «Πάρα πολλά πράγματα φτάνουν στη Βουλή από τους εισαγγελείς για άρση ασυλίας και δεν γίνονται αποδεκτά. Είναι μια πολύ συνήθης διαδικασία.» Το απόλυτο highlight όμως ήταν εκεί που προσπάθησε να μας πείσει ότι οι προσωπικές χάρες σε (συγκεκριμένους και βάλε) πολίτες είναι κάτι με το οποίο δεν αξίζει να ασχολούμαστε: «Αν αυτό που συζητάμε είναι πολιτική μεσολάβηση, την οποία συνέλαβε ο κοριός, τότε αν οι εισαγγελείς παρακολουθούν τα τηλέφωνα όλων των πολιτικών του πλανήτη, δεν θα μείνει δημοκρατία πουθενά. Αν θεωρείται ποινικό αδίκημα η μεσολάβηση ενός βουλευτή για την ικανοποίηση αιτήματος ενός πολίτη, δεν μου φαίνεται σοβαρή συζήτηση. Αλλά ας δούμε τι λέει ο φάκελος.» Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ζήσουμε μεγάλα γλέντια.