Άδωνις για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Ε όχι και ποινικό αδίκημα οι “εξυπηρετήσεις” των βουλευτών»

Άδωνις για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Ε όχι και ποινικό αδίκημα οι “εξυπηρετήσεις” των βουλευτών»

Κάνε δουλειά σου μπρο μην αγχώνεσαι